måndag 9 november 2015

Stages Power - Problemen snart lösta?

I grunden är jag mycket nöjd med Stages Power Meter, men jag kan inte säga att det inte strulat.
När jag slutligen trodde att allt var löst som jag önskade var det åter dags för problem:
 http://tomascykelblogg.blogspot.se/2015/10/stages-power-meter-annu-mer-strul.html.

Så efter att försökt lösa det på olika sätt fick jag till slut skicka min Stages till Cykelcity som skickade den vidare till Stages. Detta skedde förra fredagen och när jag i dag mailade Cykelcity fick jag veta att en ny vevarm skickats från Stages och att den troligen dyker upp på Cykelcity i morgon.

Lösningen är alltså i sikte. Förhoppningsvis har jag en ny fungerande Stages i min hand allra senast torsdag. Det gör att jag får med mig den på min resa till Gran Canaria, vilket känns mycket bra.

Ja, då är det bara att vänta och hoppas att jag inte fått ytterligare ett måndagsexemplar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar