måndag 5 december 2016

DNS

Det blev som jag anade igår på min misslyckade kvällsträning. I dag har sjukdom slagit till. För sonen har det idag blivit riktigt dåligt och han har ont i hela kroppen. Själv har jag hittills bara svettningar, ont i huvudet och känner mig tungandad. Men någon träning är inte aktuell. Nu får vi se om detta är influensan eller något enklare och snabbare jag kan bli av med.

Surt med sjukdom, men tur då att jag fått till bra träning under lång tid. Blir det bara inte allt för långvarigt är det långsiktigt inget problem. Vi hoppas på det.

Så idag ströks intervallerna och jag får nog räkna med ingen eller begränsad träning under ett antal dagar. Istället har jag ägnat hela kvällen åt arbete. Både beroende på att det finns några delar som dök upp och verkligen behöver hanteras, och sedan är jag rädd att det kanske blir till att vara hemma imorgon om det fortsätter bli sämre.


1 kommentar: