måndag 20 mars 2017

Ny cykel beställd i dag och fortsatt sjuk

 Inte ofta två inlägg efter varandra handlar om nya cyklar, men så blev det nu. Ja, i dag har jag beställt ännu en ny cykel.

Dagens inköp är dock inte till mig, utan till sonen. Han har växt ur sin vardagscykel och då vi samtidigt tänker att han även bör ha möjlighet att cykla i skogen så blev det en MTB. Tanken är alltså att den ska fungera både för vardagsbruk och för träning.

Det kluriga är förstås att veta hur stor cykeln ska vara då barn i Melvins ålder växer väldigt fort. Jag tog en chansning och hoppas att den gick hem.

Jag tycker vi hittade en riktigt fin och bra cykel och hoppas det stämmer även när vi ser den i verkligheten. Det blev en Rock machine manhattan. 



För egen del frodas min influensa. Idag var jag tvungen att vara hemma från arbetet, och risken är att jag blir hemma även i morgon. Så dålig är det länge sedan jag varit. Ja, Melvin är också fortsatt sjuk.

Redan nu har jag haft träningsuppehåll en hel vecka, och som ni förstår kan det bli ganska mycket längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar