söndag 26 november 2017

En weekend tillända

Radioskugga sedan i torsdags kväll. 

Vad har jag då gjort? Jo, jag har haft en hel skön trevlig och avslappnande weekend med älsklingen.

Vi har mest tagit det lugnt och skött om varandra, men vi har även hunnit med en populärversion av Nötknäpparen på Norrlandsoperan. Lite trevliga kläder och julgrejer har det också blivit. Annars mycket bra mat och slappande och mys på hotellet.
Ovan syns utsikten från sängen.

Mycket vila från träning alltså?! Beror på hur man ser det.

Jag tränade tidigt på fredag morgon, och min plan är att hinna med lite träning ikväll också när vi kommer hem. Med andra ord blir det bara en vilodag om jag håller mig till planen.

Innan vi åker hem är vi med pappa på sjukhuset några timmar.

Katten åker sedan på yoga och jag rullar igång min träning.

Tanken är att ikväll precis som övriga veckan köra 30-30 med över och under tröskel. Dvs ingen vila på de lugnare 30 sekunderna.

Det innebär då slutet på denna vecka med bara 30-30. Så lite träning, en hög andel av intervaller och samma typ av träning.

Nästa vecka blir det en ny giv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar